Siránkozás és üres marketingakciók

25

– Karácsony ígéretei és teljesítménye olyan távol van egymástól, mint a geológia és a teológia: ég és föld – fejtette ki lapunknak Kovács Péter, a XVI. kerület polgármestere. Láng Zsolt, a Fidesz budapesti elnöke úgy fogalmazott: Bajnai valószínűleg igazat mondott, pártpolitikai kifizetőhellyé tette a Fővárosi Önkormányzatot Karácsony Gergely.

Két és fél év után még mindig nem derült ki, hogy Karácsony Gergelyék milyen Budapestet szeretnének mondjuk öt vagy tíz év múlva – emelte ki lapunknak Láng Zsolt, a Fidesz budapesti elnöke Karácsony Gergely eddigi főpolgármesteri tevékenységéről. Mint fogalmazott: Jelenleg még mindig csak azok a beruházások folynak – például a Blaha Lujza tér, vagy az M3 metró felújítása –, amelyeket még a Tarlós István-féle fideszes közgyűlés készített elő. – Nem látjuk, hogy a baloldali városvezetés dolgozik-e egy jövőbeli beruházás tervein, és ez rendkívül sajnálatos! – hangsúlyozta Láng Zsolt, megemlítve, hogy Karácsony azokkal az egyszerű ígéreteivel is hadilábon áll, mint hogy „a spórolást magukon, a politikai vezetésen kezdik”, vagy „a fővárosi cégek nem lesznek kifizetőhelyek”. – Legutóbb a parlamentből kiesett, „kamuvideós” Korózs Lajos kapta meg az egyik felügyelő bizottság elnöki helyét. Láthatjuk, ahogy a fővárosi cégeket politikai temetőnek használják Gyurcsány emberei – nyilatkozta a kormánypárti politikus.

Karácsony ígéretei és teljesítménye olyan távol van egymástól, mint a geológia és a teológia: ég és föld – ezt már Kovács Péter, a XVI. kerület fideszes polgármestere mondta, reagálva arra az ígéretre, amelyet a főpolgármester tett programjában, miszerint gyors, kényelmes, környezetkímélő, okos és megfizethető közlekedésre van szükség. Kovács Péter szerint a környezetkímélő buszokat még Tarlós idejében vásárolták, de Karácsony büszkélkedik vele. Hangsúlyozta azt is: a buszok átlagéletkora nem csökkent, a BKV viszont – a főpolgármester szerint is – csődben van, miközben az ad hoc kialakított kerékpárutak folyamatosan hátráltatják a napi közlekedést.

Teljes cikk – Magyar Nemzet 2022.05.30.